Hello bloghearts (!) Welcome to my room of hidden desire
syera syaher: MENCINTAI TAK SEMESTINYA MEMILIKI

MENCINTAI TAK SEMESTINYA MEMILIKI

yer..ary ni mmg syra nak ckp psl cinta..memandangkan mood ary ni mcm tak btol ja, maaf la korg..syra buat entry jiwang yg tak stainless steel kot ary ni..

cinta tak semestinyer kita cari, baru jumpa..kdg2, cinta tu yg dtg snri..mmg tak dpt kita jangka..sugguh kita tak sgka2 org yg takkan kita jatoh cinta tu akan menjadi org yg paling kita perlu dalam hidup kita..bagi syra, smua tu tak penting..pada syra, MENCINTAI TAK SEMESTINYA MEMILIKI..kan?? bukan mcm tu takdir kita mybe..mna tau kita bercinta ngn toke ikan, tapi last2 kawen ngn prince charming..herm..so, jgn terlalu mengharap pada secebis cinta yg mgkin kita meronta2 nak wlopun org tu tanak..kita perlu sedia trima segala kemungkinan kan..

paz tgk crita korea STAIRWAY TO HEAVEN, wow, i hope it was me who was really loved n needed in the man's we loved life..cinta tak dpt dpaksa..kita mungkin mencintai ssorg..tp, dy syg kita ker??dy perlu kita dlam idup dy ker??atau mybe dy bersama kita slama ni sb tak brani nak ckp ngn kita yg dy dah ada org laen??

wlopun aku tidak hadir dlam stiap mmpi di mlm mu, aku berjanji hnya kamu di haty ku kini..
wlopun aku hny insan yg bagai pengemis meminta cebisan2 cintamu, aku sangt mencinta..
wlopun aty dah perasaan mu bukan sperti yg aku mahu, aku ttap akan menanti perhatian dan cinta kamu syg..
maaf aku terpaksa begini..maaf aku tidak pergi..
kau telah mmbuat aku begitu mmerlukan kamu di setiap celoreng hidupku..

aku tau aku bukan insan yg kau syg seperti dulu, namun, aku ttap berdiri teguh di sini agar kau kembali ke pangkuan ku seperti dulu..memori indah kita bersama mmbuat aku terdiam tuna wicara..segala pengalaman yg kita lalui bersama selama 3 taun, mmbuat aku begitu tidak dpt melupakan mu..

biar seribu panahan cinta menusuk ku, akan ku cuba menahan cinta yg teguh ini hanya untuk kamu..
wlopun aku tak tahu bila kau kan kembali. :(

~syera~

AND I LIVE HAPPILY EVER AFTER. THE END.