Hello bloghearts (!) Welcome to my room of hidden desire
syera syaher: Masih Sepertinya..

Masih Sepertinya..

Walau kau bukan milik aku sekarang, walau hati kau sedang dimiliki seseorang sekarang ini, aku tak gentar kerna hati aku kuat mengatakan bahwa kau adalah jodohku nanti kelak, buat selamanya. Satu hari nanti tuhan berikan aku tangungjawab yang sangat besar untuk aku, iaitu menjaga kau sepanjang umurku. Dan sewaktu kau bersama aku, tidak sedikitpun aku melepaskan pegangan tangan erat kita kerna takut kau akan jatuh di dalam lembah percintaan orang lain. Biarlah kau hanya lemas didalam percintaan aku. Kerna aku yang akan selalu menjadi penyelamat kamu. Percayalah, perasaan sayang dan cinta takkan beralih atau terbang kemana-mana selagi jasad ini masih bernyawa.



AND I LIVE HAPPILY EVER AFTER. THE END.