Hello bloghearts (!) Welcome to my room of hidden desire
syera syaher
assalamualaikum warahmatullahhiwabarakatuh :)

selalu je kita dengar orang mengeluh pasal hidup dia tak seperti yang dia nak. kadang2 kita pun turut tak sedar and tak bersyukur dengan apa yang kita ada, kita lupa, kufur dengan nikmat yang Allah bagi. sampai lah satu saat. kita mungkin hilang apa saja yang kita ada, Allah swt tarik semua benda yang kita tak sedar and bersyukur kita ada. pada saat tu barulah kita menyesal dan mungkin pada saat tu benda yang kita menyesal tu pun dah tak guna. peringatan untuk diri sendiri jugak, jangan tamak, jangan alpa dengan nikmat yang Allah swt bagi. kita hanya manusia biasa. aku juga begitu, salahku mungkin lebih banyak darimu atau mungkin sebaliknya. siapa tahu.

sampai satu saat, aku lupa dengan apa yang aku buat. aku lupa dengan segala dosa yang bergelumang, aku teruskan semua benda yang memurkakan Allah swt. aku tak sedar :( ampun kan aku Ya Allah. aku masih mahu Kau panjangkan umurku untuk aku bertaubat, meminta ampun padamu. aku tahu syurga terlalu undah buat ku, tapi aku tidak mahu ke neraka Mu Ya Allah. aku takot. aku tidak mampu melawan semua ini Ya Allah. hanya kau tempat aku meminta :( tempat aku menumpang kasih. kuatkan imanku, kuatkan hidayah ku Ya Allah Ya Rahman... aminn.



AND I LIVE HAPPILY EVER AFTER. THE END.